Política de devolución e reembolso

ENVÍOS E DEVOLUCIÓNS


Podo mercar na tenda en liña www.Bali-jewels.es desde calquera país do mundo?

Bali Jewels envía os seus produtos tanto a nivel nacional, como a países da Unión Europea e do resto do mundo.


Podo mercar na tenda en liña www.Bali-jewels.es desde calquera país do mundo?

Si. Se no teu caso non podes realizar a compra debes contactar connosco a través do correo electrónico carolina.gomez@bali-jewels.es ou WhatsApp 34 624534602 e estudaremos o teu caso particular.


É seguro mercar en liña?

En Bali Jewels somos conscientes da importancia da seguridade en Internet. Por este motivo garantimos a total seguridade nas túas compras realizadas na tenda virtual. Bali Jewels usa sistemas de pago seguros das principais institucións financeiras do comercio electrónico. Neste sentido, os datos confidenciais, como información bancaria, información persoal, etc. Só se introducen no propio sistema da entidade financeira, polo que os datos están cifrados e ninguén ten acceso a eles. Os pagos realízanse de forma segura con tarxeta de crédito, Paypal, Klarna...


ENVÍO

Canto custa o envío?

O envío é gratuíto en España (agás Canarias, Ceuta, Melilla e Xibraltar, que é de 15€) para compras superiores a 100€. Para pedidos máis pequenos, o custo de envío está estipulado nos prezos ofrecidos pola empresa de transporte GLS. Cando enche os datos e complete o pedido, aparecerán os gastos de envío.


Os posibles gastos aduaneiros non están incluídos nas nosas tarifas.


Pedidos dentro da Unión Europea

Todos os pedidos enviados a países da Unión Europea envíanse de acordo coa norma de comercio internacional coñecida como DDP ("Delivery Duty Paid"), que esixe que todos os

os impostos están incluídos no prezo final. Entregas a Suíza:

O prezo de todos os artigos inclúe o imposto de vendas

(Imposto sobre o Valor Engadido – IVE), así como tarifas e

custos de procesamento. En caso de devolución, tarifas e gastos de tramitación

Non serán reembolsados.


Cal é o prazo de entrega?


Nacionais:

Dado que os artigos son enviados desde Indonesia, tardan uns 30 días en chegar, a isto habería que engadir outros 2 días.

Se os artigos son da sección Carolina G., o tempo máis longo sería de 7 días a 30 días.


Internacional:

Dado que os artigos son enviados desde Indonesia, tardan uns 30 días en chegar a nós, a isto habería que engadir outros 5 días.

Se os artigos son da sección Carolina G., o tempo máis longo sería de 7 días a 15 días.


DEVOLUCIÓNS

Podo cambiar ou devolver os artigos comprados?

Tes 14 días naturais desde a data de chegada para realizar a devolución. Se a mercadoría presenta algún defecto ou defecto, de conformidade coas disposicións da Lei de Produtos Defectuosos, Bali Jewels substituirá inmediatamente o produto por outro idéntico se está dispoñible ou enviarémosche un paquete de compra para gastar en Bali Jewels para o cantidade gastada.


Pasos a seguir en caso de devolución.


1. Solicita a túa devolución a través do correo electrónico carolina.gomez@bali-jewels.es nun prazo de 14 días naturais desde a data de recepción do pedido pola empresa de Correos.


2. Indícanos no devandito correo electrónico o número de pedido, o motivo polo que devolves o artigo. No caso de fallar, indícanos o enderezo de recollida do paquete co artigo a devolver.


3. O seguinte paso é preparar o paquete para recollelo.


4. Identifica o paquete coa información que proporcionamos a continuación.


-Remitente: Nome e apelidos

-Valo de compra.

-Enderezo

Destinatario: Bali jewels c/gurutze 10, 1b Lazkao 20210, Guipúzcoa, España


A devolución debe cumprir estas condicións para ser aceptada. Unha vez recibido o artigo nas nosas oficinas e inspeccionado a fondo, enviarémosche un correo electrónico con información.informándolle da aceptación da devolución co seu correspondente vale de compra.


Adquirir vales

Unha vez procesada e aceptada a devolución, Bali Jewels facilitarache un vale de compra polo valor da compra canto antes. Este vale de compra non terá límite de caducidade e deberá canxearse a través do noso correo electrónico carolina.gomez@bali-jewels.es e escríbenos e indícanos que produtos che interesan. Cambiaremos o teu bono de compra pola suma dos produtos que consideres ata alcanzar o importe do devandito vale. Bali Jewels comprométese a lograr a máxima satisfacción do cliente. Se tes algunha dúbida ou consulta, podes contactar connosco.


Contacto



Teléfono 34624534602

Correo electrónico: carolina.gomez@bali-jewels.es


Share by: